八字頭背後的無聊瑣碎事......

Wednesday, June 13, 2007

我地三個可能都要檢討一下策略的問題,我覺得我地有時都係太有勇無謀!我覺得尋晚的連番失誤都係因為有勇無謀所致!我地都係習慣有野就斬有野就劈,大家都無咩計劃的,所以先至會打唔贏個d簡單野啦....如果我地計劃好d,以我地的裝備以樹的個人技術,無理由差到要去打條小怪鳥黎挽回信心喎!同埋我覺得我地依然係太輕敵,往往一齊打就可能覺得有另外兩個無問題的,然後野又帶得少,又唔集中,真係要檢討下至得!

總之尋晚就真係沮喪......

講得好認真,唔知我地做咩的人可能一頭霧水~~

B
p.s. 尋晚的麻辣田雞真係好食!

2 Comments:

  • At 2:37 PM, Blogger ngaiwinghong said…

    冇錯,真係唔可以輕敵,而且要溝通!!

     
  • At 2:43 PM, Blogger BFSH said…

    齋斬狂劈的年代應該已經過去喇!
    我地已經係有經驗的獵人喇!

     

Post a Comment

<< Home