八字頭背後的無聊瑣碎事......

Tuesday, June 12, 2007

尋晚返到屋企之後就無睇過部手機,到今朝一睇發現有兩個訊息,兩個訊息相隔一個小時。
第一個係樹的:
「sorry
我一個人殺了集會雌火龍」

第二個係康的:
「我打死了轟龍!」

兩個訊息都係好急不及待要通知我佢地的戰績,雖然樹的訊息就多左一種示威意味,因為佢係技術最好最好的一個,所以佢可以一個人自己都可以玩得好好,所以佢就威d~~ 康就真係有少少終於報到仇的感覺,因為佢已經俾條轟龍煩左佢好長的時間!其實我都經歷過!

睇下佢地的興奮,你就會知道呢個遊戲,其實已經唔止純粹遊戲,有人與人之間的競爭,亦有自己同自己的挑戰,坐埋一齊打monster hunter,傾下講下心得,價值已經遠遠比你以為的貪玩高得多!

btw,當佢地分別殺左雌火龍同轟龍的同時,其實我都打緊霞龍~~

B

7 Comments:

  • At 11:27 AM, Blogger ngaiwinghong said…

    哈哈!!thanks BFSH 作記錄!

     
  • At 3:37 PM, Blogger fattree said…

    哈哈, 唔係示威, 我係想講番我係打死了係集會所的雌火龍, 唔係食飯時所講的村長. 不過就算你當我示威又好, 都係事實.

    :p

     
  • At 4:20 PM, Blogger BFSH said…

    所以已經講左,你係技術最好最好的一個,你可以一個人自己都可以玩得好好,你就威d囉~~

    勁呀~~

     
  • At 10:20 PM, Blogger Charcoal said…

    我開始打集會轟龍了 . .

     
  • At 8:34 AM, Blogger BFSH said…

    嘩!
    你做咩要打集會轟龍呀!?係有人同你一齊打下嘛!?自己打的話,打左村長先啦~~
    集會可以搵埋我地啊!

     
  • At 10:54 PM, Blogger Charcoal said…

    想升 HR3 嘛 .

     
  • At 10:03 AM, Blogger BFSH said…

    所以要搵埋我地囉!
    肯定升得快好多!
    咦!升HR3?即係緊急任務喎!
    黎啦!

     

Post a Comment

<< Home