八字頭背後的無聊瑣碎事......

Saturday, May 19, 2007

我地成日約埋一齊去打d怪獸,其實d怪獸都會約埋一齊圍你!

尋晚打左一個任務係集會所HR 4的,兩隻個d鳥一齊追你,然後竟然有一個版面同場再加上四條嘍囉,即係總共一次過六條鳥一齊圍你!我打的時候得自己一個,佢地六打一!衰過我地d人好多,我地最多都係四打一!

好彩把鬼斬破都唔算好差,d嘍囉基本上兩刀都應該會去,只要小心d避佢地,睇準d出刀,唔好俾佢地襯亂圍實你,基本上都唔算難打,尋晚都過到關!

而家我的轟龍裝已經整好兩件,仲有三件,整埋之後,村長任務的轟龍,我就黎搵你!


B

0 Comments:

Post a Comment

<< Home