八字頭背後的無聊瑣碎事......

Tuesday, May 29, 2007

6

係晌好無準備的情況下,一入到集會所,見到counter的姐姐點解有野同我講,然後click入去上位的姐姐個邊一睇,緊急任務原來已經等緊!
於是梗係即刻班埋另外兩位高人再組轟龍隊一齊上山!
敵人係死敵轟龍,不過係打孖黎!
通常一出多數都有一隻晌1區,由於轟龍隊入面的另外兩位高人套裝都已經有千里眼,一出就已經確定有一隻晌1區,為免之後佢地有機會雙龍會然後有排煩,高人的指示都係盡力晌1區殺一隻先,費事夜長夢多!
結果第一隻殺左,第二隻捉左,順利升上HR6!

諗起做兩晚同樹兩個人上山打佢個條HR2上3的緊急任務轟龍,打轟龍樹係覺得好易的,但係我就覺得好難,於是我就好緊張咁執齊好多野先同佢上去!呢次的過程係好正的,因為我地唔係好似以往咁見龍就斬,而係打戰略,兩個人互相配合,我落穴佢放閃光掩護我,然後我斬佢佢放麻痺彈!結果將佢活捉,樹亦順利2升3,相信亦好快會晌4度等康~~

兄弟們,幾時再上山?



B
p.s. 講起千里眼,經康提一提,尋晚即刻去搵條大耳怪鳥殺左佢拎埋隻怪鳥之耳,做多一粒千里珠,而家我套裝都已經有埋千里眼功能,以後唔駛千里眼亦唔需要粉蛋喇~~

4 Comments:

  • At 10:47 AM, Blogger ngaiwinghong said…

    有千里眼真係冇得頂!!

     
  • At 11:57 AM, Blogger BFSH said…

    結果真係要加到+15先可以直接睇到!
    不過真係正架!
    唔駛千里眼藥,又唔駛粉蛋已經夠好!
    同埋而家晌地圖度望到的野係成個形晌度的,好正架!

     
  • At 1:29 PM, Blogger fattree said…

    原來我有既轟龍材料係可以做齊一套轟龍裝, 點知我做多了一次條腰, 結果依家要打多條轟龍取料做褲....

     
  • At 1:43 PM, Blogger BFSH said…

    嘩!咁賣左未?咁又用多左料又用多左錢!
    都好呀,打多d轟龍等你同康都可以執齊d料快d做埋轟龍裝,又組一對轟龍隊!咁會好打好多!

     

Post a Comment

<< Home