八字頭背後的無聊瑣碎事......

Wednesday, May 30, 2007

下!?

尋晚返LY開會之前又去左亞叔度食飯,唔知咩事無啦啦走鬼,好地地一檔大排檔,唔開得檯晌條街度,結果全部要坐晒入去舖頭裡面,我地都唔例外。

坐晌隔離檯的係一班雄糾糾的男士,由坐低一下開始講野已經係大聲得緊要,仲要係每個人都一樣咁大聲,而大聲的程度係全部人都大聲過樹的!然後內容係超多粗口的,多的程度係比起我更多!當推廣啤酒的小姐黎到賣酒的時候,就梗係避唔開俾佢地的口花花。

「你d啤酒係凍先好呀!」
「唔會唔凍的。」
「唔凍我真係唔放過你呀!」
「下!?」
「你有無試過俾人索吻呀!?」
「下!?」
「強吻呀!我會強吻你架!」

點呀,打工嗟,賣酒嗟,駛唔駛賣埋肉呀!?你幫襯幾支啤酒俾幾多錢呀?客大晒!
最勁的係啤酒小姐都只係「下!?」幾聲,然後都係若無其事咁「咪玩啦~~」打圓場又賣一支!
我知道都係我少見多怪,不過啤酒小姐的確係勁!

敬業樂業,你得唔得先!?

下次再見到佢我都會幫襯一支,叫俾強同康飲~~
因為佢賣的係生力~~


B

3 Comments:

  • At 3:41 PM, Blogger aaveee said…

    呀我都在場但我走運無聽到喎..
    咁呢d說話的確好刻人憎

     
  • At 4:09 PM, Blogger ngaiwinghong said…

    我都冇聽到呢段,不過有聽到佢調戲個女仔。

     
  • At 5:26 PM, Blogger BFSH said…

    總之就乞人憎!
    不過個小姐真係勁!

     

Post a Comment

<< Home