八字頭背後的無聊瑣碎事......

Saturday, May 26, 2007

尋晚因為沼澤黎左香港準備今晚Lab Yellow Session的錄音演出,於是同佢地一齊晌牛頭角食野。

無咩大不了,其實都係好平常的街邊潮流大排檔,但係當我同包同姬曉晌度等緊佢地的時候就講起呢個地方,呢檔潮流野講真無咩巴閉,但係我好鍾意佢,基本上每一次夜晚返LY做野開會前晌呢度食飯直頭係高潮之一!

唔好誤會有咩特別,實情真係無咩特別,如果夾硬要講可能都只係因為氣氛同人。

呢度有一個亞叔好好笑的,佢成日都笑的,笑得好大聲。記得有一次我自己一個人晌個度,等其他人黎,叫左支大啤,然後佢行埋黎鬼鬼祟祟咁問我:「請我飲杯得唔得?」問完我都未答佢就自己斟左一杯然後就同我飲杯!我唔單止無鬧佢亦無嬲,甚至從此之後,每次我落去食飯一叫啤酒就會叫佢拎隻杯黎斟杯酒請佢飲!尋晚因為沼澤黎,專登帶左支威士忌落去,梗係又請佢飲杯啦!

有機會的話黎到LY,一齊去佢度食個飯,同呢位亞叔飲杯啦!

B
p.s. v,強,終於唔係monster hunter喇~~

4 Comments:

  • At 12:22 PM, Blogger kion chan said…

    yes, finally go back to talk about eat and drink, hehe....so happy to drink with friends and with happy people!

     
  • At 6:36 PM, Blogger BFSH said…

    哈哈.... 不過我相信唔駛幾耐又會去番monster hunter的日記~~

    呵呵~~

    B

     
  • At 10:02 AM, Blogger ngaiwinghong said…

    我都好鍾意果個阿叔,直頭覺得佢可愛!!

     
  • At 10:07 AM, Blogger BFSH said…

    係,見到佢係覺得幾開心的,唔似上面的老板娘咁,總係兇神惡煞咁的款!

    B

     

Post a Comment

<< Home