八字頭背後的無聊瑣碎事......

Saturday, June 09, 2007

一個打十個就出, 先來一個打五個!!

話說昨天晚上,我們一同五人前往了apa看sunset音樂會,說其看,不如說是一半工作一半看啦,因為只是我要去賣cd,bfsh同hong就是去影相,v加強兩位就傾野傾野再傾野。 之後完成了show後,因bfsh還要去老蘭到參加一個朋友生日會,那麼我們又還沒食東西,故前往了藝穗會處hea住等bfsh去友人生日會飲個round就走,一齊去食野啦。

見到藝穗會的jackie,我們五人都與她稔熟,故她很好意地又請我地一個round,不過最精警的地方是...

jackie說:”好難得一齊見到你地5個人一起”
hong就說:”唔係,係好難得你一個人肯見晒我地5個人,一齊去食野賞面嘛?”

jackie就係我面前說hong真懂得講說話!  哈哈,我超認同呢!

2 Comments:

  • At 9:49 AM, Blogger BFSH said…

    你超認同康識講說話定jackie肯見晒我地5個人?

     
  • At 2:48 PM, Blogger ngaiwinghong said…

    Hey, 我的用字唔係咁,而且我冇叫佢一齊食野喎,
    我係話,“我地五個就成一見,反而係難得我地五個一齊見到妳!”

     

Post a Comment

<< Home