八字頭背後的無聊瑣碎事......

Friday, July 06, 2007

好耐無三個人一齊上山,尋晚終於有機會!

我用飲酒黎形容我地一齊打monster hunter,你可以自己一個人飲,但係當你遇到會同你一齊飲的個d朋友,你就會好興奮咁即刻拎支酒出黎同佢一齊飲,唔係話一個人唔得,但係你會好珍惜個d時間!某程度上其實都係一種聯誼的工具,因為支酒,因為monster hunter有d人聚左晌一齊。
可能有d人唔打亦唔飲,可能覺得我晌度吹水都唔定,不過對於我黎講呢d係千真萬確的事實。

尋晚雖然只係打左一條電龍,但係已經好興奮,如果可以多d時間,一次過打多幾條就好,可能應該要專登約埋打先得,哈!


B

2 Comments:

  • At 10:38 PM, Blogger fattree said…

    上廣州打獲金啦!!

     
  • At 8:36 AM, Blogger BFSH said…

    哈哈... 好!
    不過都要等康夜晚黎到先齊人!
    去程就只有我同你兩個喇~~

     

Post a Comment

<< Home