八字頭背後的無聊瑣碎事......

Wednesday, June 27, 2007

早幾晚同v、樹同埋強又係去亞叔都食飯,例牌都係坐出面,其實我唔知佢地係咪都鍾意坐出面的,不過我就好鍾意,我覺得坐入面好唔舒服,坐晌街度舒服好多,可能我比較佬!同埋錯晌街邊的大排檔總係令我覺得特別有風味,尤其係香港的風味,可能係自以為啦~~

不過個晚,我覺得自己好似晌阿姆斯特丹!

正正晌我地隔離檯,有一班無上裝公仔男人,比我地早到,基本上我地到的時候佢地已經食緊,原本我一直都無理會佢地的,只係經過佢地身邊的時候覺得佢地d公仔唔夠靚,其餘就無咩。但係突然之間我個鼻聞到一d好熟識的氣味,於是我就周圍望下究竟邊度黎的,然後就見到公仔男人們傳緊一支。我突然諗點解香港會變得咁開放,當街當巷都可以......


B

3 Comments:

  • At 9:19 PM, Blogger Charcoal said…

    B ,
    此言差已。我想並不是開放,只是現在的人無視法紀。去年去大浪灣游水,光天化日,一樣有好多人隊草,仲要傳來傳去。今年好了,全面禁煙,從未如此清新!

     
  • At 8:43 AM, Blogger BFSH said…

    哈哈....
    以前細個,成日都覺得草係屬於搖滾樂的,唔係屬於貨車地盤公仔佬的~~
    哈,當然係錯架啦~~

     
  • At 2:08 PM, Blogger fattree said…

    咁堅?

     

Post a Comment

<< Home