八字頭背後的無聊瑣碎事......

Wednesday, June 27, 2007

耳、頭

好辛苦咁樣尋晚終於都集齊晒我要的鎧龍之延髓!
即係話我的霸龍裝已經完成!
滿心歡喜拿拿聲換套裝,但係換完之後發現,呢套裝原來以為已經有好充足的聽覺保護原來都只係得10!千里眼係無的,要自己加,另外有的就係達人,有16,仲有個叫匠的,有10,其餘就咩都無!
感覺係我都唔知自己咁辛苦做呢套裝為咩........
唯一係幾型,黑黑咁....
睇黎都係要努力d,去打黑狼鳥斬佢隻耳,做多d防音珠俾套轟龍裝實際d!
不過而家有的另一個問題係,就算我有黑狼鳥之耳都未得,因為要做到防音珠仲要一隻唔知咩蟲的頭,都唔知去邊度搵.....

即係而家繼耳、髓、毛之後,係耳、頭.....
俾我!

B

2 Comments:

  • At 9:21 PM, Blogger Charcoal said…

    霸龍裝係很強,不過無千里眼就十分唔方便。
    轟龍可以裝防音咩?

     
  • At 8:42 AM, Blogger BFSH said…

    轟龍可以裝防音,應該夠位可以裝防音同千里兩樣都去到15的~~

     

Post a Comment

<< Home