八字頭背後的無聊瑣碎事......

Thursday, June 28, 2007

尋晚再去土瓜灣的無間道後巷食炭爐邊爐,呢次終於食埋佢的燒烤,一個炭爐有個鍋,一個炭爐有個網,燒田雞、燒大蜆、燒魚扣,仲有燒司庵!今朝起身都覺得自己有炭味~~

不過個度的老闆都幾吋,但係吋得黎係好好笑的,你唔會嬲,甚至會覺得佢地都幾型。話說尋日我一個人早到,七點左右坐低就只係叫左一支青島,然後就等其他人到,等下等下等到八點幾先有第一個人黎,就晌呢個時候老闆娘走埋黎同我講:「你好叫湯底喇喎!你坐左個幾鐘先得一個friend到!係唔係架!」哈,我即時都忍唔住笑!

尋晚個度的啤酒推廣係嘉士伯,通常見到有呢d推廣,只要推廣的小姐唔特別乞人憎,推廣的啤酒亦唔係我真係飲唔到的牌子,我都總會幫襯一支的,尋日都有幫襯到,不過最後因為全部都係邦叫的,所以我地之後飲的無啦啦就變晒嘉士伯。後來推廣小姐行埋黎同我地講話佢要收工喇,請我地叫多支,ok啦,多一支都唔會飲唔到,就要啦,然後佢突然望住樹講,話樹好熟面口喎!嘩!我個心諗你收工先黎出呢d招!?點知跟住樹都話覺得呢位小姐熟面口喎!然後佢開始講喇,問樹係咪表哥..... 然後大家就「哦!」,原來佢地兩個都一齊出現過晌OASIS,而大家都識表哥!

表哥晌啤酒界真係人面超廣,去到邊都有啤酒人識得表哥!

邊個係表哥?
咪係強哥囉~~

點解佢叫表哥?
去OASIS問下啦!

B

5 Comments:

  • At 11:33 PM, Blogger Charcoal said…

    未去過喎!幾時帶我去?

     
  • At 9:37 AM, Blogger BFSH said…

    你講無間道後巷邊爐定OASIS先!?
    呵呵~~

     
  • At 2:07 PM, Blogger fattree said…

    炭飛未食過? 你真係out(仲講人, 我都係前個月去食第一次~~)

    actually我坐底見果個女仔都好面善, 我對自己都講果一句"咁熟口面, 邊樹見過", 原來我同佢都有一晚既同台飲野既時光渡過.

     
  • At 11:02 PM, Blogger Charcoal said…

    當然係後巷邊爐喇!
    上次游左幾個圈都搵唔到,最後去左鬍鬚安,都唔錯架!
    樹,你上次介紹既星座茶餐廳都依家都未搵到呢!

     
  • At 2:51 AM, Blogger fattree said…

    你作東,星座我帶你去~~~

     

Post a Comment

<< Home