八字頭背後的無聊瑣碎事......

Wednesday, May 09, 2007

真係頂唔順!
轟龍真係好長命!尋晚最勁個次已經將佢斬到訓低兩次,但係最終都係俾佢亂撞咁撞暈然後一野跳埋黎整死!
我見過人地打的時候,中招都無我扣能源扣得咁多,我諗我套裝都係未夠勁........
同埋發現自己d裝備好唔足,例如個d可以將佢停住的陷阱唔夠,當然亦唔識得調合出黎(聽講係可以的),有無強走藥,榮養藥得一野,唔係幾識用各樣唔同的炸藥,一個閃光彈都無,亦係唔識調合....

結論,其實我係學藝未精,所以根本就唔可以上山挑戰轟龍呢位世外高人......

你等我!

B

4 Comments:

  • At 3:53 PM, Blogger fattree said…

    今晚一齊試下, 帶埋閃光彈同埋秘藥, 咁就萬無一失.

    同埋我想打黑狼鳥, 試下呢?

     
  • At 4:12 PM, Blogger BFSH said…

    但係我要打的個條轟龍係村長任務黎的,只可以靠我自己一個人去克服佢!

    我的集會所五粒星有好多個都未打,如果可以的話,想快d班多d馬幫手打,因為想快d可以去上位~~

     
  • At 10:03 PM, Blogger Charcoal said…

    調合喇 ... 強走同榮養都要調出黎

     
  • At 9:48 AM, Blogger BFSH said…

    之前有太多野都唔識點合出黎,尋日已經將一份調合的menu印左出黎,之後就方便得多喇!

    尋日拿拿聲就合定d閃光玉!

     

Post a Comment

<< Home