八字頭背後的無聊瑣碎事......

Tuesday, April 10, 2007

食在廣州 !

剛過去的星期六, 日, 89268ers就去了廣州, 參加了名為"講飲講食美食團".

吃的項目如下 :

星期六 : 一下車就飲了湯, 再去飲涼茶, 再之後去了食陳添記魚皮同艇仔粥,到了下午六點就兵分兩路. 一路就係朋友工作室食外賣, 不過係好好味的外賣;另一路就去了食了牛什同魚蛋. 好啦, 夜少少, 太約8點啦, 做完事後就去了食酸菜魚的川菜, 無敵好味, 唔好俾佢停, 食完再去飲, 又叫了五打燒蠔, 好多小食咁, 燒尤魚, 石螺, 燒姑, 仲有燒雀仔咁!!!! 食完, 大伙兒就去了按摩, 玩到三點才回酒店. ZZZZzzzzzz

星期日 : 一早就去了食拉腸, 即係腸粉啦, 過了一會就去了食牛肉粉, 之後走過了去購書中心shopping, 大家一袋二袋咁. 回程去了等中港巴士時就再去了食個starbuck, 真的很肚餓啊~~~ 之後就上大巴回香港了.不過回了香港仲正, 去了狂食日本野, 又刺身, 又壽司, 又燒三文魚頭, 係狂食, 不過好開心!!!

對於我來說, 最好味的是燒蠔, 我想我食了成打!!!

肥樹

Labels:

2 Comments:

  • At 6:04 PM, Blogger BFSH said…

    我覺得其實好多樣都好好食~~
    燒蠔當然係好,酸菜魚又係好好食!
    其實我覺得牛肉麵都幾好食~~

    B

     
  • At 4:08 PM, Blogger fattree said…

    TO B,

    個牛肉麵我就一般, 個湯底唔錯, 係d 料差少少. 不過其實個酸魚個餐, 個炸曼頭都唔錯.

    幾時又去食過?? 哈哈.

     

Post a Comment

<< Home