八字頭背後的無聊瑣碎事......

Saturday, April 28, 2007

尋晚發現村長任務出現了三粒星後的緊急任務,於是就諗都唔諗食個貓飯就去,發現原來又係死對頭雪獅子...... 大件事....

不過,尋日真係狀態大好,一次過就將佢做低左(雖然我知村長任務裡面個d係易打好多的)!

打完呢個緊急任務,村長上到四粒星,但係HR都依然仲係2,武器同裝備亦都依然係一樣無得變,因為無錢...... 我見人地有d有好多錢的,其中一個獵人話我知佢d的筆錢係人地晌玩第一集的時候搵落的,到佢玩第二集的時候就俾個save佢,連打機都有得接收遺產!?我地呢d無祖蔭的,睇黎都仲係要俾d耐性慢慢黎......

B

4 Comments:

  • At 12:44 AM, Blogger Charcoal said…

    我成日日都無錢,玩多幾次採集囉 . . 又或者賣家當 . .

     
  • At 2:15 PM, Blogger fattree said…

    建議收集多D 雪山草 及 炭燃石. 可以換錢的.

     
  • At 3:10 PM, Blogger BFSH said…

    同埋如果要做好d個農場,都要靠搵多d呢d野的~~

     
  • At 3:27 PM, Blogger ngaiwinghong said…

    去訓練所打d易打嘅怪物,5分鐘賺2000z
    同埋賣怪力之種10棵都有1400z~

     

Post a Comment

<< Home