八字頭背後的無聊瑣碎事......

Wednesday, April 25, 2007

第三次

已經係第三次,如果無記錯的話。
尋晚,應該係我地第三次的敗陣,三個人上山死晌雪獅子手上!
其實呢隻雪獅子我之前已經殺過,但係我地都需要更多雪獅子的材料,所以明知山有獅都要偏向獅山行~~呢隻雪獅子係點都要再殺佢的,而我地三個獵人亦都係要繼續上山的,希望我地可以快d再砌好d我地的裝備........當然,如果有高人願意出手相助就最好,Lab Yellow有地方~~

B

4 Comments:

  • At 2:51 PM, Blogger 89268 said…

    不過我地已經殺了啦~~!!!

    仲有好多龍係前面!

     
  • At 3:06 PM, Blogger BFSH said…

    但係好似有人未拎齊雪獅子野喎~~
    如果要繼續拎就要繼續再打~~

    B

    p.s. 其實你係邊位?

     
  • At 10:00 PM, Blogger Charcoal said…

    歡迎低手嗎?

     
  • At 9:10 AM, Blogger BFSH said…

    charcoal,

    黎啦,人多點都好做事過人小的!
    多一把刀,斬多一下點都應該快死d的!

    等你

    B

     

Post a Comment

<< Home