八字頭背後的無聊瑣碎事......

Thursday, April 19, 2007

尋找高人

尋日做東Touch的訪問,攝影師James一打開個行李就俾我望到佢部PSP,我即刻就問佢係咪Monster Hunter,結果真係,HR3,幾想叫佢打番隻雪獅子先開始做訪問!

如果你都係獵人你會知我講緊咩,但係如果唔係,可能你會唔明~~

最近當康都加入獵人行列之後,我地每次一齊食飯都先黎一次群打,但係我地三個人的力量同技術都未夠高,所以暫時都唔係幾順暢....

如果有邊位高人可以幫忙的,請聯絡我地,Lab Yellow有地方~~

B

0 Comments:

Post a Comment

<< Home