八字頭背後的無聊瑣碎事......

Monday, February 12, 2007

生生性性

剛過去的星期六, 是我的生日, 我就同我的同事家人一共7人去堔圳玩了一天.

沒有老土的蛋糕, 也沒有人送生日禮物(??), 去堔圳就做了我最愛的腳底按摩, 真的很正, 最鐘意被人按腳, 好舒服.

又食了小肥羊, bfsh仲叫我一定唔會叫的泥鰍, 真係wth~~~~~

下次要找多d人去食全羊宴先, 不過幾時至齊人呢~~~~???

肥樹

Labels: , ,

3 Comments:

  • At 1:48 PM, Blogger BFSH said…

    我想食譚魚頭~~
    其實我鍾意食魚.....正確黎講應該係水裡面的野.....

    B

     
  • At 3:25 PM, Blogger  said…

    我早你一日呀
    生日快樂

     
  • At 7:25 PM, Blogger Charcoal said…

    To 樹,
    烤全羊?早 d 預埋我!

    To B,
    譚魚頭真係好得架,不過就辣到無朋友 . .
    深圳華強路附近有間好大的,裡面有好多包箱,肯定開心到不得了

     

Post a Comment

<< Home