八字頭背後的無聊瑣碎事......

Monday, January 29, 2007

星期六

星期六下午返Lab Yellow其實真係好舒服,可能只係因為我無好似樹、康同v你地三位咁日日都返,所以特別覺得正!

尤其係陽光好,食完lunch,行番上去,開電腦,無線上網,做野,聽歌,直頭好似嘆世界咁~~

好似誇張左d~~ 不過正就真係事實囉!



不過樹、康同v你地的感覺可能無咁強烈,始終你地都係日日都晌度......

而家成日都想快d到星期六同希望星期六下午唔駛出去開工!





BFSH

4 Comments:

  • At 11:21 AM, Blogger 89268 said…

    車, 你估我地呢度係star suck cafe 定係 pa芝flick coffe咩, 我地呢度做野架~~~

    不過又真係幾好陽光, 有次我放了張長sofa坐了係度度野, 都幾架~~~~

    如果你個個星期六上來, 都有多杯黑朱古力咖啡俾我又唔同~~~~ 呵呵~~~

     
  • At 4:18 PM, Blogger ngaiwinghong said…

    其實有時星期六or 日在Lab Yellow 時都有少少俊所講嘅感覺架,因為唔係working day,咁心情就輕鬆d, 上下網,update 下blog 同flickr, 同埋發掘下mac OS X 嘅特別功能都真係幾正!(我成日覺得我仲有好多mac 的功能未知)陽光好當然仲正啦!

    H

     
  • At 5:39 PM, Blogger BFSH said…

    最好係而家天氣涼d,開d窗,又有風吹入黎!
    有次我仲買埋starbucks返去,不過個次得我同樹,兩條友,飲starbucks,都ok架~~

    B

     
  • At 9:33 AM, Blogger BFSH said…

    其實晌自己的身邊有好多野,除左工作的地方環境、工作的性質、公司的作風、同事的相處..... 全部都可以晌裡面搵到好多「好」,但係當日子一天一天咁過的時候,有時就會唔記得左,或者睇唔到呢d野,但係其實我地係應該經常提醒自己,自己身處緊的處境入面,幾差其實都仲有好多的「好」晌度!
    只要你依然搵到「好」,就應該好好珍惜。呢個年頭經常都講要珍惜,但係要珍惜的其實唔止人,仲要係你所得到的野!學懂珍惜,亦要學懂感激!

    唔好意思,又講耶穌.....

    B

     

Post a Comment

<< Home