八字頭背後的無聊瑣碎事......

Wednesday, February 07, 2007

私竇

呢排成日都諗究竟晌LY有咩可以做,除左諗下點樣俾多d人用得到呢個地方之外,其實自己都諗下想享受多d呢個地方,我以前成日都想自己有一個office,又想自己可以有一個studio,更想自己有一個自己可以話得事,想做咩就做咩的地方,其實而家LY正正就係喇!但係就突然覺得,好似都幾冷落佢咁。

其實開LY之前,我成日幻想呢個地方就算無function做的時候,應該都可以有好多人晌度的,d朋友自己晌度傾野、做野,睇dvd,甚至打機,當然繼續仲有無線上網(哈哈,我呢期好享受呢件事!),講到尾即係一個私竇,呢d場面都幾開心~~

B

6 Comments:

  • At 1:09 PM, Blogger ngaiwinghong said…

    無線上網真係好正,我估計5年內香港大部份地方都有wifi 覆蓋喇!(天水圍除外)

    H

     
  • At 1:10 PM, Blogger BFSH said…

    哈哈哈哈.....
    天水圍有架喇,偷隔離大陸個d線囉~~

    B

     
  • At 3:05 PM, Blogger fattree said…

    果時可能你已經搬了去大陸住了, 依家d交通咁方便.

     
  • At 3:41 PM, Blogger Charcoal said…

    深圳老麥大部份都可以 WIFI .. 晌康港,我可以係老肯免費 WIFI 到四月底 . ..

     
  • At 11:21 PM, Blogger BFSH said…

    點解係四月底?

     
  • At 7:40 PM, Blogger Charcoal said…

    客戶免費試用嘛 . . 不過只可以登記一組WIFI 裝置。我登記左 NDS,如果想用電腦就要返入去改

     

Post a Comment

<< Home