八字頭背後的無聊瑣碎事......

Thursday, January 25, 2007

無線上網

尋晚晌小路吧,我無好似v咁樣諗起好多以前的野,我諗緊的係前面的野。

尋晚一去到就見到澄對住手提電腦做野,然後開會中途邦同starfruit都分別拎左佢地的mac book pro出黎,然後上網search野,然後我發現原來呢間吧係有提供無線上網服務的,心諗真係方便同舒服!

而家呢個時代,無論你拎住係手提電腦,pda、psp定電話,其實都要上網,如果周圍都可以無線上網,幾正!

然後我就諗,89268的地方都要有咁的方便先得,大勢所趨啦~~

如果個地方入面好多人都拎住自己的手提電腦晌度上網,真係幾型!






BFSH

4 Comments:

  • At 11:07 AM, Anonymous Anonymous said…

    都係的,但係如果有一日上到LY,一開門就見到好多後生仔拎住電腦,無線上網緊,有d晌度執緊相,有d晌度設計緊唔知咩,有d晌度剪緊片,有d晌到砌緊website,嘩,正呀!

    B

     
  • At 5:19 PM, Blogger ngaiwinghong said…

    haha, 我地貼番張wifi label 在LY. 門口就得,有人用就借個密碼佢用。

    H

     
  • At 8:44 AM, Blogger BFSH said…

    其實無線上網係點計錢的?
    定係其實而家已經係無限傳送量,一個定價就俾晒?

    B

     
  • At 10:08 AM, Blogger ngaiwinghong said…

    “其實無線上網係點計錢的?“
    好似我地Lab Yellow 呢d 固定地點嘅,就係一個定價俾晒,如果想用notebook去到街外好多唔同spot上網,就計時間或流量。

     

Post a Comment

<< Home