八字頭背後的無聊瑣碎事......

Monday, February 05, 2007

放假真好!

放假係好就係人都知啦, 不過點好, 你睇我點放個weekend.

星期六, 訓到12點, 起了身食個飯, 就下午睇下dvd, 打下機, 之後就4點半去飲杯奶茶食個tea. 再回家就再打個機, 又整理下間房. 差唔多6點喎, 問亞媽煮唔煮飯, 煮喎, 就訓一陣, 7點半起身食飯, 8點9就開始睇波到10點半, 又打下wii, 再由12點睇到3點半, 睇多兩場波. 就訓lu~~~

星期日, 起身就12點半, 食了飯之後就回office 做野, 7點收工就同vee同馬仔打邊爐, 食下我最得既脆肉"環"魚, 正!!! 回家就睇埋曼聯就訓~~~~哈哈~~~

一個字, 爽!!

fattree

Labels: , ,

9 Comments:

  • At 3:13 PM, Blogger BFSH said…

    你打緊咩wii game?
    我已經開始左薩爾達,好好玩~~

    B
    p.s.1 間中放下呢d假真係好的,我都好想....
    p.s.2 我又想食正斗.....

     
  • At 3:42 PM, Blogger fattree said…

    我都係打緊wii sport, 係咁train 個bowling的熟練度, 就來有900了.~~~

     
  • At 5:22 PM, Blogger ngaiwinghong said…

    我又想打下機!!自從唔見咗部NDSL 之後,就發現街上,巴士上人人都有部NDSL 或PSP 在手!!!好想打龍珠!

     
  • At 11:29 PM, Blogger Charcoal said…

    我仲操緊超級孖寶兄弟,剛剛開左 World 4 ...

     
  • At 8:40 AM, Blogger BFSH said…

    快d加入Wii的世界啦~~

    B

     
  • At 1:07 PM, Blogger ngaiwinghong said…

    原來出咗wii 有孖寶?
    H

     
  • At 1:09 PM, Blogger BFSH said…

    應該未有,炭都唔係玩緊Wii~~

    B

     
  • At 2:59 PM, Blogger Charcoal said…

    我只得 gamecube 同NDS (無lite的).... >.<

     
  • At 11:55 PM, Blogger BFSH said…

    Wii的世界等緊你~~
    黎啦~~

    B

     

Post a Comment

<< Home