八字頭背後的無聊瑣碎事......

Wednesday, January 17, 2007

食到人地悶

講開食,我以往成日以為男人同女人其中一個最大的分別就係,男人唔介意成日食黎食去都係個幾間鋪頭,甚至只係個幾款野,但係女人就希望多變化,成日有新野食,然後有一晚同樹去正斗打邊爐,強同v後尾加入,我發現原來係錯覺黎,可能只係我自己一個唔介意。當我依然好enjoy咁講緊叫咩食的時候,樹就話,不如試下咩啦咩啦,當然講完我都覺得麻麻地,然後我地最終又係叫番豬骨煲,跟住樹話,如果唔係約左強就唔黎正斗,有d悶。然後我發現,我又係點左食慣晒的同樣個d野.......

真係唔好意思......
相信真正麻甩的只有我一個。


又講開,呢度由重新開始到而家,好似只係得食一樣野講咁樣,我地的生活好似都幾枯燥,除左食就咩都無......
我諗,我真係要買wii開始我的薩爾達生涯先得喇!



BFSH

2 Comments:

  • At 3:35 PM, Anonymous Anonymous said…

    講真,我唔怕悶的~~
    不過為他人著想,都係諗定多幾個地方好d~~

    B

     
  • At 4:57 PM, Blogger Charcoal said…

    我仲有隻被譽為最正既 N64 薩爾達 Gamecube 版,即係可以放入 Wii . . 下次見就拎俾你地 . . .

     

Post a Comment

<< Home