八字頭背後的無聊瑣碎事......

Wednesday, January 17, 2007

味壽司

Panic 樓下, 月前一連開了2間日本壽司店, 我地當然有去試菜啦! 今晚同亞樹就再度去”味壽司”食飯, 其實我覺得都幾好味, d料夠足, 而且我比較喜歡小店舖, 覺得無mass production 個d 野食整得咁無heart. 不過樹就話對面北海道壽司好味d, 耐何要排隊所以無去度幫趁! 可惜, 今日無咩邊款野食寧舍難忘, 反而對”咖哩薯餅”有d失望添….
食飽…行去隔離就做我地做上癮既腳底按摩啦…不過個女師傅又令我失望添!!

我發覺, 我d口味越來越似男人, 食飽係去做按摩..點算?!

aaveee

2 Comments:

  • At 3:05 PM, Anonymous Anonymous said…

    "味壽司"就係上次我都食過個間嗎?
    定係另一間?

    麻甩佬taste有時都幾正架~~

    B

     
  • At 4:33 PM, Anonymous Anonymous said…

    個間其實都ok的,不過上次衰d連酒牌都未有!而家有未?


    B

     

Post a Comment

<< Home