八字頭背後的無聊瑣碎事......

Tuesday, January 09, 2007

幸福快樂的泉源

好耐無寫blog....

想講下過去o個個weekend的show 我看得最開心係見到本身就係好好朋友o既幾隊band, 邊隊有演出, 其他的”死使”都會去撐場去幫手,做roadie又好, 茶水, 苦力又好, 都表現到”好兄弟o既真正精神! 又見到隊band無論面對多少觀眾, 觀眾反應如何, 自己都好enjoy表演o個一刻, 直頭見到佢地嘴角有微笑咁濟, 演奏出來o既音樂, 都感染到我, 令我有d幸福快樂的感覺呢…好似有d誇, 不過真係有d feel喎!

然後, 做完表演後, 就到我地另一個重點項目 – 去食飯!
每晚show前 我地幾個最胃食o既成員就一定會諗定去邊度食野, 我地3日都食大排擋, 菜式不同但同樣美味, 仲卒之去食好掛住的”飄香雞”呢…正! 又係一樣令自己好幸福快樂兼滿足o既事情!

v

0 Comments:

Post a Comment

<< Home